KKK


  1. Mis materjalist mööblit te müüte?
    Pakume täispuidust mööblit. Materjalidest on saadaval kask, tamm, saar, must lepp ning kase ja tamme spoon.

  2. Kas saan valida teisi värvitoone ja kangaid?
    Valida saab kuni 20 peitsitooni ja toolidel 150 erineva kanga seast, lisaks naturaalne nahk ja kunstnahk. Tellida saab toole ka oma kangast.

  3. Kas ma saan ise mõõdud anda?
    Paljusid tooteid on võimalik teha Sinu soovitud mõõtude järgi Sinu vajadusi arvestades.

  4. Kuidas saan eritellimusele hinnapäringu esitada?
    Parima lahenduse ja pakkumise saamiseks tule meie esindusse. Kui Sul ei ole võimalik kohale tulla, siis saada päring meie kodulehelt siit, kirjuta e-mail (jarve@unolik.ee, tartu@unolik.ee) või helista (Tallinn +372 51911255, Tartu +372  53285747).

  5. Kas mööblit on võimalik enne näha?
    Meie valikuga saab tutvuda Tallinna esinduses Järve Keskuse 0. korrusel ja Tartu esinduses Jõe Keskuses. Meie konsultandid aitavad kohapeal sobivaima lahenduse leidmisel.

  6. Kas ma saan mööblit liisingusse võtta?
    Mööblit saab liisingusse võtta Liisi järelmaksu abil (6 kuu intress on 0%, lepingutasu 19€, sissemakse 0€, haldustasu 0€). Meie kodulehel saad mugavalt igakuise tagasimakse välja arvutada. Vaata kalkulaatorit ja tutvu liisingu tingimustega Unoliki lehel.

  7. Makseviisid?
    E-poest tellides saad tasuda pangalingi kaudu. Esindusest tellides on ettemaks 10%. Maksata saab pangakaardiga, ülekandega või sularahas. Kui soovid kaupa liisingusse võtta, aitame vormistada lepingu meie esinduses kohapeal.
  1. Kas arvet saab vormistada firmale?
    Jah.

  2. Kui kaua võtab tellimus aega?
    Tellimuse tarneaeg on orienteeruvalt 6 nädalat. Erijuhtudel lepime Sinuga tarneaja eelnevalt kokku.

  3. Kust saan informatsiooni oma tellimuse kohta?
    E-poe tellimuse kinnitus saadetakse Sinu e-mailile. Esinduses tehtud tellimusega anname kaasa tellimuse kinnituse/arve paberkandjal. Kauba kättesaamisest teavitame Sind e-maili või telefoni teel.
    Lisainfo saamiseks võta meiega ühendust telefoni-, e-maili- või messangeri teel või tule esindusse.

  4. Kas te toote kauba ise kohale?
    Kaupa saame tarnida Eestis ja Soomes ostja tellitud aadressile kullerfirmade abiga. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning hind lepitakse eelnevalt kokku. 
    Kaupa väljastatakse Tallinnas laost või Tartus esindusest - Vaata asukohta. Kaubale saab minna ise järgi või leppida kokku taransport, mille eest tuleb eraldi tasuda. Transpordi hind kujuneb aadresspõhise hinnakirja alusel ja oleneb toodete arvust ja kaalust, kas majani või tuppa jne. 

  5. Kas saan tellitud mööbli ise paigaldada või teie panete kokku?
    Väga suure osa mööblist tarnime juba tervikuna - need kokkupanekut ei vaja. Kuid on tooted, mida tarnime detailidena. Detailidena saabuvat kaupa võid ise kokku panna või tellida paigalduse meilt. Paigalduse hind lisandub tellimusele. Küsi pakkumist.

  6. Mis siis, kui mööbli osad on kahjustunud või midagi on puudu?
    Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul müüja poole, saates e-kirja aadressile kauplus@unolik.ee või helistada numbril +372 51911255. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui müüjalt ostetud kaubal on puudused, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

  7. Mida teha, kui tahan mööbli tagastada. Kas mööblit saab tagastada?
    E-poe kaudu ostetud kaup on õigus tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema pakendis ja kasutamata.
  1. Kuidas mööblit hooldada?
    Kui oled meilt mööbli tellinud, annavad meie konsultandid Sulle puitmööbli hooldamise juhised. Hooldamise nippe saad lugeda ka meie blogist.